Pages

Monday, August 27, 2012

armastamise jõud

Keegi on värvinud õlipastellidega põrandat, uue pusle tükid puistatud üle kõige, äsja  kingiks saadud pidukampsun prügi hulgas, meesepikuviilud voodis linade vahel.
- Kuidas te kujutate ette, et ma saan niimoodi lahke ema olla teiega, ma olen väga väga väga kuri, kuidas ma pean teiega rääkima, et teie kõrvad kuuleksid, tatatatatatatatatrahh

Madli kõlgub häirimatult ripptoolis ja kiigutab jalgu. Südamest ja süüdimatult: ----- Emme, aga armastamise jõud ei saa ju inimese südamest kunagi otsa!

Mina olen ikka kibe edasi:
- Ja ei tea kuidas sina selles nii kindel olla saad?

Madli naerab  häirimatult.
- Ma lihtsalt tean seda

;)

1 comment:

  1. Isversusver, milline väike teadjast ninatark :) Igastahes jõudu ja vastupidamist, sa oled väga tubli! kallid!

    ReplyDelete